Fizykoterapia jest dziedziną fizjoterapii, która wykorzystuje różne zjawiska fizyczne w celach leczniczych. Mowa m.in. o prądzie elektrycznym, świetle, ultradźwiękach oraz niskich temperaturach do oddziaływania na zmienione chorobowo miejsca. Wykorzystujemy również techniki kinezyterapii, terapii manualnej i innych – każdorazowo dostosowując metody do indywidualnego przypadku. Przyjmujemy Pacjentów w naszym gabinecie oraz oferujemy zabiegi z dojazdem.

Jeśli borykasz się z bólem pleców, urazami sportowymi i innymi, uszkodzeniami mięśni lub innymi schorzeniami mięśniowo-szkieletowymi – nasza oferta może być dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem. Skonsultuj się z wykwalifikowanym fizjoterapeutą mgr. Radosławem Pasławskim, aby rozpocząć swoją drogę do lepszej sprawności i samodzielności!

Cele fizykoterapii

Celem fizykoterapii jest przede wszystkim poprawa funkcji mięśni i układu ruchu po urazach, np. złamaniach, ale również zmniejszenie bólu i poprawa jakości życia u Pacjentów z przewlekłymi schorzeniami. Dzięki różnorodnym technikom fizykoterapii nasi Pacjenci mogą doświadczyć zmniejszenia bólu, zwiększenia zakresu ruchu, przyspieszenia procesu regeneracji i redukcji stanów zapalnych. Wykonują zabiegi zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego Pacjenta – dostosowując terapię do jego stanu zdrowia, diagnozy i reakcji na leczenie. Fizykoterapię w Katowicach stosujemy jako samodzielną terapię lub jako uzupełnienie innych form leczenia w celu zapewnienia optymalnych wyników terapeutycznych u Pacjentów w każdym wieku. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.