Nasze usługi rehabilitacyjne w Katowicach skierowane są do osób z różnymi schorzeniami, urazami oraz do tych, którzy chcą poprawić jakość swojego życia. Dzięki zaawansowanym technikom rehabilitacyjnym i indywidualnemu podejściu do każdego Pacjenta – pomagamy osiągnąć optymalne wyniki w powrocie do pełnej sprawności. Zapewniamy komfortową atmosferę, w której każdy Pacjent może czuć się bezpiecznie. Gwarantujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie rehabilitacji. Zapewniamy usługi fizjoterapeutyczne na miejscu w naszym centrum, jak i w formie rehabilitacji u Pacjenta z dojazdem.

Fachowe usługi rehabilitacyjne dla pacjentów w każdym wieku

Skupiamy się na świadczeniu kompleksowych usług rehabilitacyjnych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Pacjenta – niezależnie od wieku, stopnia zaawansowania choroby czy mobilności. Oferujemy szeroki zakres terapii, które pomagają przywrócić zdrowie, mobilność i niezależność. Wszystkie rehabilitacje w gabinecie prowadzimy z wykorzystaniem metod terapii manualnej, fizykoterapii lub kinezyterapii.

Dzieci, dorośli i osoby starsze – wszyscy znajdą u nas odpowiednie wsparcie w procesie powrotu do pełnej sprawności. W głównej mierze prowadzimy Pacjentów po wypadkach, zabiegach oraz cierpiących na choroby neurologiczne, w tym stwardnienie rozsiane, chorobę Parkinsona i inne. Zajmujemy się także rehabilitacją pacjentów onkologicznych. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług i doświadczenia profesjonalnej opieki w przyjaznym i motywującym środowisku.

Radosław Pasławski

Dane osobowe

• Imięmgr Radosław Pasławski
  • Specjalizacjafizjoterapia
  • Doświadczenie5+ lat

Edukacja i doświadczenie

• StudiaAkademii Wychowania Fizycznego w Katowicach
  • PracaUniwersyteckie Centrum Kliniczne w Katowicach
  • KursyNeurofizjologiczne metody PNF

Biografia

Jestem magistrem fizjoterapii, absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.

Zajmuję się pracą z Pacjentami neurologicznymi w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym im. prof. K. Gibińskiego ŚUM w Katowicach. Świadczę również usługi domowe dla pacjentów neurologicznych i ortopedycznych. Moją pracę opieram na kilkuletnim doświadczeniu oraz na ukończonych kursach, m.in. na neurofizjologicznych metodach PNF. W swojej pracy zawsze podchodzę indywidualnie do każdego pacjenta, a prawidłowy przebieg procesu terapii moich podopiecznych jest dla mnie rzeczą najważniejszą. Ciągle poszerzam swoją wiedzę, aby jak najlepiej pomóc pacjentowi.